Špeciálna ponuka na zadnej nápravy Peugeot 206 -1419 deň, -24h, -42min, -25s Viac

Shopping cart
185.00 €

Renovácia zadnej nápravy Peugeot 106

Renovace zadní nápravy Peugeot 106Model Peugeot 106, vyrábaný v rokoch 1991 až 2003, bol najmenším modelom tohto francúzskeho výrobcu. Štandardne osadzovaný motormi s objemom 1,0 - 1,1 benzín a 1,4 - 1,6 diesel. Peugeot 106 rovnako ako iné francúzske vozidlá, má zadné zavesenie riešené pomocou torznej tyče. Tento typ zavesenia sa vyznačuje mimoriadnym jazdným komfortom. Okrem toho je tu aj značná nevýhoda, a to nízka odolnosť proti poškodeniu a nízka trvanlivosť. Životnosť Peugeotu 106 je možné predĺžiť pravidelnou výmenou ihlových ložísk za predpokladu, že na túto "drobnosť" nezabúdame. Pokiaľ k tomuto nedôjde a ložiská nie sú kontrolované ,s najväčšou pravdepodobnosťou dôjde k poškodeniu, potom prichádza na rad renovácia zadnej nápravy Peugeot 106. Zadnú nápravu Peugeot 106 je možné ľahko a rýchlo demontovať, je však nutné sa obrátiť na odbornú firmu, pretože len profesionálne opravy zaručia 100% výkon porovnateľný s novým zadným odpružením. Často nie je celkom jasné ako veľmi je zadná náprava Peugeot 106 opotrebovaná, preto odporúčame demontáž v autorizovanej dielni a ďalej potom poškodený diel odoslať našej spoločnosti. Ak je zadná náprava vhodná na renováciu, odošleme ju opravenú späť do dielne, v opačnom prípade vám ponúkneme hotové repasované zadné nápravy Peugeot 106.

Charakteristické príznaky poškodenia zadnej nápravy

Denné používanie vozidla na typických slovenských cestách je častou príčinou poškodenia zadnej nápravy Peugeot 106. Zhruba po 70 tisícoch najazdených kilometroch by sme mali venovať pozornosť stavu vozidla, pretože sa razantne zvyšuje možnosť rýchleho opotrebovania.

Medzi charakteristické príznaky patrí:

  • Vrčanie a klepanie počuteľné zo zadnej strany vozidla
  • Klepanie podobné ako pri poškodení tlmičov
  • Výrazná odchýlka zadných kolies od vertikály - zadná náprava potrebuje okamžitú renováciu

Počiatočné zhoršenie stavu zadnej nápravy je pre vodičov nepostrehnuteľné, pretože skorodovanie kolíkov a ložísk začína od stredu zavesenia. Je tiež potrebné pripomenúť, že Peugeot 106 má dve verzie zadného odpruženia: 1. pozdĺžne rameno + reakčná tyč a pozdĺžne rameno + torzná tyč boli v prvej. Je nutné poznamenať, že nekvalifikovaný a neodborný zásah môže spôsobiť trvalé poškodenie zadnej nápravy. Zverte teda svoj automobil do rúk profesionálov. Viac sa tiež môžete dočítať v našom blogu tu

Technologický postup - Renovácia zadnej nápravy Peugeot 106:

  • demontáž ramena pomocou špeciálnych hydraulickými pák
  • demontáž základu zadného zavesenia
  • čistenie skorodovaných dielov
  • renovácie ramena, ak je to možné.
  • aplikácia antikorózneho náteru
  • inštalácia čapov
  • kompletizácia ložísk
  • kompletizácia základu zadnej nápravy nosníka
  • kontrola axiálnej geometrie
  • montáž torzných tyčí

Pokiaľ máte záujem o našu ponuku, neváhajte nás kontaktovať telefonicky, alebo prostredníctvom emailu. Našou prioritou je zabezpečiť plnú bezpečnosť na ceste. Za týmto účelom je každa zadná náprava Peugeot 106 podrobená podrobnej kontrole. Vďaka skúsenostiam a kvalitným dielom môžeme poskytnúť trojročnú záruku bez limitu najazdených kilometrov.

open